⚠️ Nieuwe SUP-wetgeving vanaf 1 juli 2023. Vind hier alle informatie.
Als u niet tevreden bent met uw aankoop kunt u uw bestelling binnen 8 dagen na ontvangst kosteloos retour brengen in onze winkel.
Indien u uw zending niet retour wilt brengen in onze vestiging, dient u binnen 8 dagen na ontvangst telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer +31(0) 26 319 39 69, op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur. Van de klantenservice ontvangt u -indien de aanvraag aan de voorwaarden voldoet- de instructie hoe uw zending retour te sturen..
Bij het retour nemen van een bestelling zijn de verzendkosten die betaald zijn, gelijk aan de kosten voor retourzending. U ontvangt daarom het aankoopbedrag van uw bestelling terug, exclusief de verzendkosten. Indien geleverde artikelen bij ontvangst gebreken vertonen, dan zullen we deze uiteraard kosteloos retour halen of kosteloos omruilen. Mocht u onverhoopt vragen of opmerkingen, kunt u altijd contact opnemen met onze Klantenservice.
Er zijn twee opties voor de afhandeling van de geretourneerd artikelen. 1. Wij ruilen het artikel om. 2. Het (online) aankoopbedrag wordt (binnen 10 dagen) gecrediteerd en op uw rekening gestort.