⚠️ Nieuwe SUP-wetgeving vanaf 1 juli 2023. Vind hier alle informatie.
We doen er alles aan om de producten die je bij ons hebt besteld, netjes en op tijd bij je af te leveren. Desondanks kan het gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens is. Neem in dat geval contact met ons op, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.Laat ons weten wat je klacht is. Dit kan op twee manieren: • Telefonisch via +31(0)263193969, op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur. • Schriftelijk via info@packcenter.nl. We streven ernaar om je binnen maximaal 48 uur een antwoord of oplossing te bieden. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht krijg je een inhoudelijke reactie van ons. Als het langer gaat duren, hoor je dit van ons. Ben je als zakelijke klant niet tevreden over de manier waarop wij je klacht hebben afgehandeld? Neem dan contact op met de afdeling Bemiddeling van de Stichting Thuiswinkel.org.